My day.



Sv: Det är Fritz på andra bilden. ;)
Förlåt för sämst uppdatering idag, har helt enkelt inte haft ork till att blogga. Dels för att jag har varit ute på kvällen och joggat. :P Sen har jag haft tråkigt & inte vetat vad jag ska blogga om. Svårt när de är en hästblogg så ska man ju helst försöka med hästrelaterade inlägg ;) Min dag var varit rätt så tråkig, bortsett från att jag har varit ute och joggat. Med tanke på att jag istortsett bara suttit vid datorn idag, så..

Imorgon är det skola som gäller, tillbaka till helvetet & så börjar ju allvaret. Betyg och allt skit. Jag kommer faila xD Börjar 9, sen slutar jag väl rätt tidigt också tippar jag på. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på efter skolan. Men runt 5 tiden drar jag till stallet, ridning vetni! :D Red Frank förra gången, så det kanske blir han igen då. Om inte jag får Conquest, det skulle vara roligare, eftersom att Conquest alltid förblir bäst! :D

Kommer förmodligen blogga på morgonen också, ska upp runt 7, så då har jag mer än en timma på mig att fixa mig och allt. Eftersom att jag är värsta datanörden & sitta vid datorn varje dag, lär jag hamna här innan jag drar till skolan :P

Fotade mina nya ridbyxor idag också, så dom får komma upp i nästa inlägg!


Hehe, jag den här sommaren ;)

Kommentarer
Postat av: Thelma - Allroundryttare i norrland! ;)

så sjukt söt du är<3

2011-08-24 @ 16:16:00
URL: http://norrlandsponnyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0