Regn, regn, regn och ännu mera regn!

Ursh, vilket väder det är ute. Tur att man inte har varit ute idag, då hade jag blivit genomblöt! xD Det har nästan spöregnat hela dagen, så det har varit lika bra att sitta inne. Hoppas bara att det blir finare väder veckan som kommer! Det blir ju ingen fotografering om det regnar precis, så hoppas att vädret blir bra! Ska höra med Emma också när vi ska åka & kolla på medryttarhästar, det blir antagligen i veckan! :) Ska försöka hitta på något kul nästa vecka, har lite planer, men behöver nya bilder till bloggen också, så.. Måste foooota! Sen ska jag även blogga & slappa. Nu börjar statistiken närma sig runt 100, jag är happy! :D Har bilder från Fiversätraö som jag inte visat er, men det får fixas i veckan. Ja, vad ska man mer blogga om..? Har jag inte bloggat tillräckligt nu, det är över 15 inlägg jag skrivit idag igen, ehheh.. ^^ Något till inlägg blir det nog, jag tycker verkligen att jag har varit duktig på att blogga, inte sant? :D Nu ska jag spela lite på datorn ;)


Fina Neffis <3

Kommentarer
Postat av: ella

Sv; visst!

Säg till när du lagt till mig! :D

2011-08-07 @ 21:17:03
URL: http://teamhoppryttarnaa.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Sv: Taack :D Jag gjorde den i PS CS4 :)

2011-08-07 @ 21:26:05
URL: http://rebeccaadnell.blogg.se/
Postat av: Johanna Ahlström - Hon med hästar som livstil!

Tror det ;)

2011-08-07 @ 21:47:24
URL: http://satsanderyttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0