Sämst på att uppdatera..

Nu får jag fasiken ta och skärpa till mig! Slå mig själv i skallen eller nåt så jag fattar att jag måste uppdatera. Har bara skrivit ett inlägg idag, ja, två med detta då. Det är uruselt! :P Men det blir bättre när ridskolan börjar tippar jag på, då blir det även mer hästinlägg & det behövs just nu för att bygga upp bloggen till där den var för några dagar sen. Hade ju 108, sen har det sjunkit till 50/60 besökare, inte bra, inte bra! Men iaf, under dom här dagarna som kommer, så lär det nog bli lite bättre. Ridlektionerna börjar imorgon, så jag ska rida på onsdag också, blir skitnice! :D Funderar om jag ska komma till stallet på måndag & tisdag och fotade lite och träffa vännerna :)

Bildbomb kommer strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0