Sängen väntar på mig..

Tyvärr hinner jag inte lägga in bilderna, har dock inte hunnit redigera alla bilder än.. men imorgon kommer dom, det kan jag lova er! Har iaf kollat slut på filmen nu, den är så jäkla grym! :) Men nu väntar sängen på mig, så jag borde gå till den nu, innan den blir arg på mig. Nädå, men idag är det bra med besökare också! :D Imorgon kommer jag nog uppdatera bättre då jag nog kommer vara hemma hela dagen. Har ni några önskemål om vad jag ska blogga om, så äre bara att kommentera! Ska även avsluta minitävlingen & utse en vinnare till finn fem fel också ;) Så det får ni se fram imot! Vi hörs imorgon, då ska jag skärpa mig & uppdatera lite intressantare inlägg. Godnatt! ♥


Söta ponny <3

Kommentarer
Postat av: matilda

sv;

Vill inte ta upp hur man gör det i photoshop på bloggen då jag tror inte så många är intresserade.. Jag använder föresten photoshop Cs4 och jag lovar, det finns massvis av guider hur man animerar i både Cs och elements. Bara att söka på google eller i hjälprutan som finns i photoshop. Det var så jag lärde mig. Hoppas detta hjälpte ;)



Kram Matilda ♥

2011-08-10 @ 00:14:59
URL: http://lidingouss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0