» Skräckfilm.

Jag och mamma har kollat på skräckfilm, vi satte på den runt halv 9, sen slutade den 2 timmar efter så nu sitter jag här. Filmen vi såg heter The Entity. Lite annorlunda, men den är tydligen tillgjord 1982, sen skriver dom i slutet att den har varit verklig, men som att det är sant... :o Aja, iaf så satte jag mig här och laddade över bilderna, fotade på mina ridgrejer ;) Det kommer upp i nästa inlägg. Kommer faktiskt inte orka lägga in någon bildbomb idag, mest pga att jag varit ute & inte har hunnit redigera, och dels att jag kollade på film. Men nu har jag iaf skicka massa bilder till de jag fotat i veckan, fast inte direkt alla. Men nu har jag inte lika många kvar så imorgon lär jag nog hitta redigera lite..


Jag och Nobile 2010, när jag gick i min gamla ridgrupp som var på lördagar.


Kommentarer
Postat av: Wilma

Var med i veckans blogg!

Vinnaren blir länkad eller vinner en valfri design om man vill.

Länk till inlägget: http://ewilmas.blogg.se/2011/august/veckans-blogg.html#comment



Kram Wilma

2011-08-20 @ 23:36:53
URL: http://ewilmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0