Skutans Gård.

Glömde helt bort att jag skulle lägga in en bildbomb som jag fotat när det var hopptävling på Skutans Gård. Så här kommer lite av de bilderna! (:












De var en del av bilderna! Jag måste verkligen ta mig ut och fota mer på tävlingar, även utveckla mig mer till en bättre fotograf, vilket då är superbra om jag tar mig ut till olika tävlingar. Funderar på att eventuellt ta med någon kompis eller kanske pappa till någon tävlingsplats & fota lite, kul att få fota lite på andra stället än bara Skutans Gård & Blåkulla Gård, men jag ska även fota tävlingar där. Men jag ska nog fotografera mer när det kommer tävlingar, om jag inte själv tävlar då jag verkligen älskar att tävla & då kan jag ju inte själv fota, men det löser sig! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0