Slut på sommaren snart...

Jag tycker att det är sjukt tråkigt att skolan börjar snart, jag är nog inte ensam om det. Men jag är iaf glad över att vi får börja senare än vad andra får, för i min skola så börjar man på onsdagen nästa vecka! :) Alla andra börjar typ tidigare, det är lite lyx! Jag har haft ett väldigt tråkigt sommarlov, har knappt hittat på något. Men de senaste veckorna har jag iaf haft roligt. Nästa sommar funderart jag på att skaffa sommarhäst, skulle vara gaaalet kul! Man vill ju rida på sommaren också, så det kan ju vara en bra början. Sen har jag även en medryttarhäst på G, om ägaren hör av sig och om jag passar med hästen såklart ;) Isåfall blire att rida med Emma. Tråkigt att året har gott så fort.. Snart är det vinter igen.. Jag ska spara lite pengar till att kanske köpa ett bättre objektiv, eller något annat till ridningen. Jag gör av med pengarna så fort, det är de dåliga med mig, hahaha..
Jag var bara tvungen att skriva av mig...


Kommer verkligen sakna sommaren.. Men man får längta tills nästa och försöka göra det roligare än va detta år.. Bättre ska det bli 2011!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0