Stalldag.

Godkväll allesammans! :D
Var i stallet idag nästan hela dagen. Kom runt kvart i elva, började skrubba spiltan och tvättade vattenkopp/krubba, sen gjorde jag inte så mycket mer med Conquest. Hann inte borsta eller nåt.. Hästarna gick ut ganska tidigt och jag kom till stallet ganska sent, så det fanns ingen tid för det. Skulle smörjt sadeln & tränset, men det hann jag inte heller, så lat som jag är så lyckades jag att bara gå runt & prata med Emilie och Emma. Nästa lördag får jag skärpa mig & faktiskt sköta! Får komma lite tidigare också så jag hinner borsta lite, och träffa honom. Fotade lite när hästarna sprang ut i hagen. Fick skjuts av Emmas mamma hem, så när jag kom hem käkade jag middag, sen satte jag mig här. Är sjukt trött så jag ska strax lägga mig tror jag x) Det får nog bli sista inlägget för idag, jag kommer nog inte orka skriva mer :P


Slumpad bild på mig och Conquest från ridlägret ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0