Tisdag.

Godmorgon allesammans! :D
Vaknade runt halv åtta ungefär, sen startade jag upp datorn typ på direkten. Fixade sen frukost & nu sitter jag och bloggar :p Idag blir det en slappdag igen, eftersom att det är sista dagen på sommarlovet.. :( Bajsskola imorgon, längtar inte ett dugg.. Det ända jag längtar till är ridningen då jag rider imorgon på kvällen :p Haha, men jag har iaf kompisar jag får träffa, så det gör väl göra dagen bättre. Men idag blir det att slappa & sitta vid datorn förmodligen. Sen på kvällen blir det ut och jogga :) Även redigera massa bilder och skicka till kompisar :P Kommer även fota mina nya ridbyxor som jag köpte igår. Hörs senare!


Haha, denna gång fick jag själv vara med på bild, haha, jag står iaf och fotar Merlot och Lord Dino :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0