Torsdag.

Godmorgon! Idag vaknade jag runt 10, gick upp & åt frukost, sen kollade vi på ett program 'Världens strängaste föräldrar', sen hamnade vi vid våra datorer. Haha, kort sammanfattning om min morgon, men iaf. Idag skulle jag ha hängt med Johanna till Wilma & fota när hon red, men tyvärr kunde jag inte följa med idag, så jag ska nog fota henne imorgon istället. Det blir nice! ;) Så idag ska jag nog vara med min kusin (kanske hela dagen, vem vet..?), men med henne hittar man nästan alltid på något, så kanske inte blir sådääär toppenbra uppdatering, men som jag brukar säga, jag försöker! Och idag KOMMER bildbomben, ska börja genast att redigera bilderna. Fy mig för igår att jag inte la in dom, skyll på mig! ;) Ska börja att redigera bilderna nu, så dom kommer väl upp om någon timma skulle jag tippa på! :P


HAHAHAHAHAHAHAHAHA, första gången jag red på Skutans Gård i ridgrupp, haha, jag dööööööör! Har film när jag rider också, och jag kunde inte ens rida lätt, haha, ser skit sjukt ut xD

Kommentarer
Postat av: Julia W ( T E A M R Y T T A R N A )

skit söt bre <3

2011-08-12 @ 17:58:36
URL: http://teamryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0