Ut och springa.

Ska strax ut och springa med Jennie (min kusin) och hennes mamma (min faster). Måste verkligen börja springa/simma för att bygga upp mer muskler och framförallt konditionen! Även gå upp några kilo kanske, skulle kanske må bättre då, just nu känner jag mig rätt nere för att jag väger som jag väger. Och egentligen spelar det ingen roll sålänge man inte mår dåligt psykiskt liksom. Och jag tänker rätt mycket på det där med vikten och blablabla, egentligen är det fel. Men ändå vill jag träna för att kunna få lite mer kilo. Alltså det är svårt att förklara och ni kanske inte vill veta heller, men iaf, ska ut och springa strax! Sen när jag kommer hem lär middagen vara färdig antagligen, sen ska jag sätta mig ner vid datorn igen för att skicka bilder till kompisar. Min hårddisk cpade lite idag men pappa fixade det för någon minut sen! :D Sen ska jag även redigera lite bilder, vi får se ifall jag hinner visa några, men jag hoppas det iaf! ;)


J a g ä l s k a r d i g ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0