Vinnaren av finn fem fel.

Nu har jag utsett en vinnare av finn fem fel igenom att lotta då det var flera som hade rätt..
Vinnaren är.... Emma Hösöyen! Grattis till dig.
Kika in på hennes blogg genom att klicka på hennes namn!
Ska länka henne nu i 3 dagar här på bloggen.

Orginalet


Redigerad


1. Mina glasögon är borta.
2. En del av grimskaftet är borta.
3. En vit ''rand'' på min hanske är borta.
4. En knapp på min jacka är borta.
5. En av ventilations''hålen'' på hjälmen är borta, de till höger längst ner.

Duktiga var ni som var med & gissade, ni är också värda en länk:
Rebecca - www.haningeryttare.blogg.se
Emilie -
www.domryttarna.blogg.se
Johanna -
www.satsanderyttaren.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0