Angående frågestunden.

Jag svarar på frågestunden imorgon, så om ni vill fråga något, passa på innan det är försent! Det blev inte så många frågor, och det blev inte heller 10 kommentarer som jag skrev, men jag svarar på dom ändå. Jag har nu 26 stycken som följer via bloglovin dessutom, och statistiken har höjts! Det gör mig så himla glad, därför gottgör jag er genom att svara på frågestunden iaf, ävens fast jag skrev att jag inte tänker svara på den iaf jag inte får 10 kommentarer. Men som sagt, passa på & fråga för imorgon kväll svarar jag på alla frågorna! Kolla lite längre ner så hittar ni frågestunden!


Imorgon är det nyårsafton då, tiden rullar verkligen iväg.. Jag kan själv inte begripa att det snart är 2012. Det här året har gått ruskigt fort! Men jag har iaf hunnit med väldigt mycket under det här året. Men 2012 får bli ännu bättre än 2011 ellerhur!?

Jag kanske åker till stallet imorgon på förmiddagen då Emilie ska rida, så hon ville att jag skulle komma & fota. Får se hur det blir med den saken, om jag ens orkar gå upp.. Har sovit väldigt länge dom senaste dagarna.. Imorgon måste jag isf gå upp runt åtta för att hinna duscha, käka frukost & sånt. Får se iaf jag orkar, heheh.
Nu ska jag lägga mig, godnatt! ♥


♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Pernilla Svenäng

till fråestunden:

vad tkr du om min blogg?

2011-12-30 @ 23:45:39
URL: http://pernillasvenang.blogg.se/
Postat av: Sara

Fina bilder! :)

2012-01-01 @ 18:37:35
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0