Bad update.

Hallo! Det har varit en urdålig uppdatering dom senaste dagarna. Jag har dock inte haft tid eller ork till att blogga.

Men i söndags firade jag en mini-julafton med min kusin. Fick en skitfin halsduk & lite godis. Jag var sedan med henne hela dagen.
Igår var jag med min kusin och handlade. Vi gick runt i olika affärer, käkade på en resturang och hade roligt hah. Hade med mig pengar, men fick inte hem nåt.. Blir nog att spara dom ist. Det är ju mellandagsrea nu, & jag borde egentligen rycka till och köpa det jag verkligen vill ha & har råd med. Men.. jag funderar på att spara dom ist & köpa nåt senare.

Idag gick jag upp runt tolv, har mest slappat idag & rensat lite grejer i mitt rum. Ska fixa lite grejer i mitt rum nu.

Jag har inte direkt planerat nåt inför veckan, så jag kan inte göra någon veckoplanering för den här veckan. Men imorgon ska jag iaf rida på kvällen och då är det hoppning på Dillon tror jag.


En gammal bild på mig och Fritz på en ponnycupsträning som gick skit då jag red som en kratta.. xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0