Dagen börjar närma sig sitt slut.

Idag har jag mest slappat, förberett lite julklappar & sovit typ. Imorgon är det julafton då, när man tänker efter så tycker jag att det är helt galet vad tiden har gått fort. Tänk er själva liksom, det är helt sjukt. Längtar redan, kommer dock inte bli samma sak som när man var lite mindre, då var det sjukt mycket roligare. Men jag har alltid tyckt om julen och kommer nog alltid göra det. Måste bara berätta att det inte blir någon uppdatering imorgon, inte vad jag tror iaf. Eftersom att jag vill helst umgås med familjen och släkten. Kommer iaf blogga på söndag och fota vad jag har fått och det, om jag inte är upptagen med att ha mini-julafton med min kusin som kommer över under dagen.

Dagen börjar närma sig sitt slut, klockan är strax halv 8. Konstigt nog, har tiden gått läskigt fort idag. Ska nog lägga mig lite tidigare så går det snabbare tills det blir lördag liksom. Haha, så tänker jag alltid! Men jag ska iaf önska er en underbart trevlig julafton! Tack för det här året, som både jag och ni har kämpat igenom och ni har varit otroligt bäst helt enkelt. Året börjar även gå mot sitt slut också, så snart är det 2012.  

God Jul! Något litet inlägg slänger jag nog in senare.


Haha, bara för att jag älskar 'tomtens verkstad'!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0