Dagens ridlektion.

Idag stog jag uppskriven på Dillon. Han gick på lektion så jag behövde inte fixa honom, men när han kom in igen så fixade jag honom lite, satte på benskydden, sadlade & tränsade. Vi hade markarbete idag, det gick helt okej. Han tog mina hjälper ganska bra, men han blev lite pigg ibland. Tja, vad kan man mer säga om lektionen? Emilie fotade & filmade ganska mycket, så jag ska laddar över dom imorgon.

Åkte sedan hem direkt efter nästan, har bara slappat och fixat Bullens bur och hållt honom i knät. Tur att han inte är lika rädd längre. Imorgon blir det att städa mitt rum och lite sånt, och bara ta det lugnt. Eftersom att det börjar närma sig julafton, så måste jag slå in lite julklappar också. Har dock inte hunnit köpa allt än, men jag gör det nog imorgon eller på fredag.

Ska strax sova, vi hörs imorgon, godnatt!


En bild från en dressyrtävling på Dillon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0