Fredag, tummen upp!

Nu har jag äntligen haft tid att komma till datorn, tror faktiskt att jag inte har hunnit göra det i veckan, förutom att jag har mobilbloggat. Det har ju varit väldigt tomt här, så jag var tvungen att lägga till lite. Eftersom att jag har pluggat istortsett hela veckan + att jag har haft ridning i måndags & onsdags, så jag har inte hunnit. Idag hade vi SO prov & det gick riktigt bra, så hoppas på minst C iaf. Det går bra för mig nu, jag fick C på senaste SO provet och även C i matten, tummen upp för det! Och även tummen upp för att det är fredag idag! Fredagar är verkligen så jävla bäst, åh, kärlek till fredagar! Ska slappa idag & plugga, sen glo på idol på kvällen sen. Slutade tidigare idag från skolan, för jag hade ingen sv/eng, så jag har varit hemma ett tag nu. Kan den här fredagen bli bättre, snacka om att mitt humör är på topp idag! I helgen har jag inga speciella planer, imorgon ska jag nog ta det lugnt. Funderar på om jag ska stryka mig som skötare, annars hinner jag inte med pluggandet. På söndag är det ponnycupen, borta match, taaggaa! Skulle egentligen inte rida, men blev reserv för Emma som inte kunde vara med. Så jag ska rida ist för henne, nu jäklar alltså!

Nu ska jag nog fixa Globen bilderna, så jag kan visa några! :D


Sjukt gamla bilder från mitt första ridläger på Skutans Gård 2008. Red en liten söt ponny vid namn Silja, saknar henne otroligt. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0