Fuck.

Förbannad som jag vet inte vad. Jag skulle ladda över resten av bilderna från Globen, och vet ni vad jag lyckas göra när jag ska kopiera resten till min mapp? Jo, jag klickade på ta bort, hur jävla smart kan man vara? Men jag tryckte på avbryt så fort jag såg rutan, men det försvinner ändå. Fyfan, nu är jag jävligt förbannad! Stockholm International Horse Show visas bara en gång om året, och jag brukar inte lyckas ta bort bilder? Jag suuuger. Helvete. Ååh.... Tur iaf att pappa har bilder, men ändå, det var t.ex från Lorenzo och allt, hela världen gick under nuuuu! Aja, jag får väl redigera de bilderna jag har. Kanske kan visa några som pappa tog sen.

Ska göra en lite julig design, eftersom att det är deeeeceember! :D Snart juuulafton, treeevligt! Vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0