Har börjat tröttna på alla jäkla prov.

I måndags var det hoppträning på Bandit, gick otroligt bra. Vi red fram i alla gångarter självständigt. Gjorde lite skänkelvikningar och försökte då min sega hjärna att veta hur man rider på rätt sittben. Jag är verkligen värdelös på det och Lotta säger åt mig hela tiden. Kanske dags för mig att bara ha en lektion för att lära sig sittbenet kanske? Någon som har ett bra tips hur man ska lära sig, ävens fast man tycker att de yttersta frambenet åker bakåt ser lika dant ut varken om det är rätt eller fel. Borde ha lärt mig det för länge sen. Aja, åter till hoppträningen. På slutet hoppade vi en bana först låg hindrerna runt 60-70 cm. Sen höjde Lotta till 80-85 på ett rättuppstående och resten på ca.70 cm. Gick super båda gångerna, ett hopp blev lite knäppt, men det klarade vi ändå. Idag åkte jag inte till Tungelsta Ridklubb efter skolan, jag gick hem och pluggade ist till NO provet vi har imorgon. Kan det rätt bra nu, så hoppas att jag lyckas. Nu ska jag sova, hörs nog imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0