Home.

Måndag idag då, vilket betyder lång och tråkig skoldag. Har redan haft tre lektioner men har varit hemma ett tag nu för vi har en skitlång håltimma. Suck.. Jag gick iaf hem för jag orkade inte stanna kvar där i 2 timmar. Har precis käkat lite lunch, och har precis startat upp datorn. Ska tillbaka till skolan om typ en halvtimma. Börjar få lite ont i huvudet, får se iaf jag klarar av dagen. Får väl spela lite Wordfeud som tidsfördriv. Haha, vilket roligt liv.
Har hoppträning ikväll, tror att vi ska hoppa bana. Förmodligen på Bandit. Ska ta med kameran så pappa kan fota/filma lite. Ska göra lite tidsinställda inlägg nu, hörs efter jag kommit hem från skolan.


En bild från förra veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0