Hööks.

Såg att Hööks har 50% rea på massor av deras produkter. Såg dessa snygga ridstövlar.


Läderridstövel Wilton Horsehead®, endast 749:-

Jag tänkte, men dom här ridstövlarna blev helt plötsligt billiga så dom kan jag ju kanske köpa, men så såg jag att det inte fanns någon i min storlek.. Tyyyypiskt! Vad ska man göra när det här händer, hela jorden går typ under.. Nejdå, men jag får väl helt enkelt vänta tills jag hittar ett par som skulle kunna passa mig..


Såg också dessa pikèr.




Piké Kortärmad Equestrian Sports CRW®, 84:-
Skulle vilja beställa, men det står inga storlekar? Suuuuuurt!

Men iaf, 50% rea där, glöm inte att kika, ni kanske hittar något ni vill ha!


Kommentarer
Postat av: Emma ♥ Lydia

Det är troligtvis bara webb butiken som kanske inte har din storlek men ring till butiken i kungens kurva eller upplands väsby ör att se om dom har din storlek! =)

2011-12-27 @ 23:19:47
URL: http://djurfotograf.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0