Jag är inte bra på att...

uppdatera! Haha, riktigt sant faktiskt, kan jag erkänna själv. Har tappat blogghumöret på senaste tiden och har mycket i skolan. Det har jag nog skrivit hundra gånger nu, men iaf.. Red Mistel i onsdags, det gick helt okej. Väldigt seg vilket var synd för det skulle nog ha varit lättare om hon hade lite bättre framåtbjudning. Satt och skänklade som en galning kändes det som... Hade dessvärre inga sporrar, och jag brukar inte rida med det så. Vi red väldigt mycket galoppövningar, efter all skänklande kunde jag knappt gå sen när jag hoppade av. Kommer förmodligen rida henne nästa vecka också, hoppas att det går lite bättre då när det gäller tempot. Annars var hon fin, men lite stel. Igår och idag har jag haft korta skoldagar och igår hann jag inte blogga, tyvärr. Men idag är det iaf fredag och jag har bara tagit det lugnt för det mesta. Har fikat, glott på idol och sånt. Har inga speciella planer inför helgen så jag skanog slappa & plugga. Håller på att somna, så jag ska logga ut från bloggen och det. Mobilbloggar, därför brist på bilder.

Kommentarer
Postat av: JFdressage

underbart härlig blogg! :D

2011-12-10 @ 19:06:41
URL: http://jfdressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0