Julafton.

Merry Christmas everyone! Har ni haft en bra julafton? Min har varit helt okej. Vaknade runt halv åtta, så jag gick upp då. Käkade gröt och sen kollade jag på Polarexpressen. Duschade, sminkade mig och sedan kom några i släkten. Vi började med maten, käkade, kollade på Kalle Anka. Sedan öppna vi julklappar, sen kom några andra som pappa känner. Fikade, slappade och sen hamnade jag här. Kort sammanfattning om dagen då, haha.

Men jag fick iaf:
- Ett 50 mm objektiv som är bra att användas vid porträttfotografering.
- Ett enbensstativ.
- Kläder som tjocktröjor, trosor, bh:ar, strumpor, jeans, mjukisbyxor, tights, linnen, pyamas och sånt.
- Lite andra små saker.

Förlåt, men jag skippar nog att fota allt. Det blir så jobbigt, men objektivet och stativet kan jag visa här, eftersom att det ändå tillhör bloggen då bloggen innehåller fotografering dessutom!

Nu ska jag fixa mina kläder & sånt, vi hörs imorgon.

Kommentarer
Postat av: paps

julklappen från dig lollopollo var grymt nice :D inte bara presenten utan oxo engagemanget runt omkring.. :D <3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-12-25 @ 00:03:57
Postat av: Isabell

Fin blogg, följa varandra via bloglovin? :)

http://www.bloglovin.com/blog/3170802/isabellpetrusson

2011-12-25 @ 19:45:16
URL: http://isabellpetrusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0