Slappdag.

Godkväll. Har haft en rejäl slappdag idag. Hade egentligen planer att träna eller att städa rummet, men det har inte blivit av, så lat som jag är. Imorgon tänkte jag fota lite med mitt nya objektiv. Kommer sen fota väldigt mycket porträttbilder med det objektivet framöver. Det är bara 50 mm, men det blir nog mycket bättre bilder med det objektivet då det har en bättre ljusstyrka än mina andra objektiv.

Föresten, jag lovade ju att visa mina två julklappar. Ett objektiv som jag fick av min pappa & ett enbensstativ som jag fick av min pappa & min farbror.


Detta objektiv och ungefär så ser mitt stativ ut fast helt svart.

Kommentarer
Postat av: Mickis

sv; tack:), Din blogg är också fin och fina bilder!:)

2011-12-29 @ 20:50:23
URL: http://hastalskaaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0