Tråkigt.

Måste bara säga att jag inte tänker svara på frågestunden iaf jag inte får minst 10 kommentarer.. Det känns inte sådär jätteroligt när man inte får respons, och ah, jag tror att ni fattar? Det är ju roligare om man får kommentarer & folk som ger respons så att man tycker det också är roligt att fortsätta med bloggen. Känner nästan att jag skulle kunna sluta att blogga. Det är ju för er jag bloggar, ellerhur? Och besökarna är ju bra, så varför kan inte kommentarerna vara ännu bättre än det? Jag ger nästan upp snart.. Jag vill ju att bloggen ska vara bra, och att ni också ska tycka om den. Så, säger en sista gång...

Glöm inte frågestunden! Jag vill minst ha 10 kommentarer, svarar inte på dom annars. Frågorna blir besvarade efter nyår!
Klicka HÄR för att komma till frågestunden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0