Åh, jobbiga förkylning!

Hemma nu, eller har varit det ett tag, men iallafall, vi hade engelska & då skrev vi typ meningar & sen fick vi glosor :/ så nu måste man plugga gärnet också, haha suger på engelska! Sen hade vi SO och vi jobbade med kartor, fast vi fick gå hem tidigare vilket var superskönt! ;D Gick sen hem med sällskap av Frida och Emma. Sitter nu här.. Har precis tagit aloevera, det är bakteriedödande.. Får se ifall det hjälper, får hoppas iallafall.. Haha, drogar i mig mycket grejer jag. Jag tar abcde-vitamin, omega 3 & fluortablett för tänderna varje morgon, haha.. Sen har jag tagit bafusin för halsen. Hoppas att det hjälper för jag pallar inte mer... jaja, jag har iallafall 37,1, så har iallafall inte feber. Drar till stallet runt fem, jag ska väl förmodligen rida Bandit som jag red förra onsdagen, men vem vet.. Jag får iallafall kämpa ifall jag får fjording xd

Bloggar säkert när jag kommit hem, tror inte jag bloggar mer innan stallet.


Jag och Bandit förra veckan som jag tror att jag får rida idag (:

Kommentarer
Postat av: Julia W

Länka mig gärna vid länkarna! Du kan ta en bild på när jag tolkar Zefyr. Om du inte får tag på någon bra bild så får du prata med mig på msn, kram ;) ♥

2011-01-12 @ 19:08:13
URL: http://ponnysdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0