Dagens ridpass - Hoppning

Kom till stallet typ halv 7, Curt gick lektionen innan så jag behövde inte göra iordning honom. Så jag tvättade vattenkopp & krubba hos Conquest, den var riktigt smutsigt, men jag fixade det iallafall (jag är skötare på honom) (: Sen gick jag till ridhuset när det var dags för ridning. Kollade satt allt satt rätt & hoppade sen upp. Framridningen gick helt okej. Vi red först över bommar, gick bra. Sen skulle vi rida över bommar snett igenom sen vända som en både på ett studs, det gick också bra (: Vi skulle sen rida på småhinder/bommar & byta galopp på båge, det gick super (: Fick till det faktist (a) Fast Curt var lite jobbig innan & vägrade xd Men fick till det i slutet också. Det var en rolig lektion & jag är nöjd. Vi var bara 4 stycken, så det var lyxx! ;D Fixade sen Curt & gick och hälsade på Conquest (: Kramade både Conquest & Curt, sen åkte vi hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0