Jag vill inte ha snö längre, jag vill faktist ha sommar!

Idag är det torsdag då, börjar närma sig helg vilket är superskönt! Har iallafall varit i skolan idag. Vi hade teknik som första lektion, då vi skriver om broar. Jag håller på att renskriva mitt arbete nu, så det var typ det jag gjorde. Sen kom det brandalarm, någon hade tydligen satt en raket i en papperskorg så att det hade börjat brinna. Jag tog inte med jackan ut, haha osmart jag är, men jag frös iallafall som en gris, stackars lilla mig! Vi kom iallafall in sen i värmen. Då hade vi missat lite av svenska lektionen för det där brandalarmet men vi jobbade iallafall lite & då renskrivde jag på dator. Sen hade vi lunch, det blev typ någon soppa, jag käkade iallafall lite sen tog jag 3 mackor. Vi hade sen SO och då hade vi typ ett muntligt läxförhör, sen skulle vi skriva om typ något om kungar. Sen hade vi engelska & då jobbade vi med verb typ. Vi skulle sen haft musik men vår lärare var sjuk, så då slutade vi 14.15 (: Nu lagar jag iallafall falukorv med pasta och ägg. Ska plugga lite snart, sen ska jag nog inte göra så mycket mer.. xd

En fråga: Vill ni läsa om min dagar i skolan eller är det tråkigt? Det här är ju en hästblogg, men jag kan ju skriva om det också, för det gör väl ändå ingenting för er som vill läsa om det? (:

Kommentarer
Postat av: Olivia älskar Eric Saade

TIPS: lägg in minst 1 bild i varje inlägg. det blir roligare då.

2011-01-27 @ 19:11:30
URL: http://mittnamnarolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0