Kamerautrustning


Det här är min kamera vid namn Canon EOS 550D. Det är en otroligt bra kamera! Den är lika bra utomhus som i ridhus t.ex. Har fått en hel del bra bilder med denna kamera, så, den är verkligen värd pengarna! Skulle självklart vilja ha en ännu ännu bättre, men denna duger! ;)


Fick med det här objektivet när jag fick kameran. Det är EFS 18-55mm. Man kan inte fota så långt med detta objektiv, men det går bra att fota t.ex blommor med detta objektiv.


Har också ett till objektiv & det är en Sigma 70-300mm. Det är ett ganska bra objektiv. Man får helt okej bilder. Rekommenderas till att t.ex fota djur & saker som är långt bort. Fungerar bra i ridhus också!


Detta är mitt stativ. Det är helt okej, man kan få stativet längre än vad det är på bilden. Brukar använda det när jag fotat t.ex djur.


Detta är min kameraväska, man får plats med jättemycket. Man skulle få plats med matsäck tillexempel ifall man inte har så mycket objektiv och sånt. Den är inte så värst snygg, men den är otroligt bra & lämplig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0