Onsdaaaaaaag

Hej på er! Skulle vara roligt om ni ställde några frågor i frågestunden, finns längre ner! Kika där (: Sen skrev jag ju igår finn fem fel, är det klurigt kanske..? Kom igen, det är kanske lite svårt, men ni klarar nog det, chansa! ;D

Skolan gick helt okej. Tråkig skoldag, men allt gick iallafall bra! Är iallafall hemma & har pluggat lite. Snart ska jag sätta på mig ridkläderna & dra till stallet. Blir nog inte Bandit idag, eftersom att jag ridit han 3 gånger i rad nu, då borde jag få en ny häst (: Vi får se, hoppas på någon jag inte ridit som Frank eller Fritz, haha fett kul isåfall! ;D Fast jag hoppas mest på Conquest dårå, men aja, vi får som sagt se (: Jag längtar iallafall! Nu måste jag iallafall börja fixa mig, ska nog dra snart. :)

Dagens blogg får bli: www.satsanderyttaren.blogg.se , en riktigt bra hästblogg! Uppdaterar bra & skriver roliga inlägg, kolla vetja! :D


Får bli en bild på min söta lillebror, han är bäst men busigast <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0