Fotat, åkt båt

Idag vaknade jag vid halv 9, duschade & käkade frukost. Sen hängde jag med Fanny till hennes medryttarhäst Caracal. Han var väldigt jobbig att ta in då det tog nån timma innan fick vi in honom då typ ägarens pappa eller nåt kom & hjälpte till. Sen red Fanny ut lite till en travslinga, sen red hon på gårdsplan. Fotade ganska mycket & fick rätt bra bilder! :) Vi var väl där några timmar, sen fick jag skjuts hem & då käkade jag lunch.

Åkte sen ut med båten med pappa. Vi fiskade även lite & fotade. Jag var sämst på att fiska, men jag lär mig. Solade även lite, så nu är jag asröd haha.. Vi var väl ute i båten i några timmar, sen åkte vi och handlade och sen hem. Sitter nu och väntar på att maten ska bli klar. Sen ska jag nog hoppa in i duschen & sen sova, om jag inte hamnar här ;)


Fotade denna med min mobil, därför dålig kvalité. Men jag håller på att lägga in bilderna nu, så jag kan bjuda på några sen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0