Fredag

Godmorgon på er! :)
Här sitter jag och har vaknat för någon halvtimma sen. Igår hade jag 58 besökare, ganska bra! Men mer ska det ju bli, ellerhur! Jag kämpar verkligen..! Det går inte så bra just nu, har väl förhöga krav på mig själv, men ah.. Bloggar gör jag iallafall, & det borde ni vara glada över ;) Det är ju trots allt för er jag bloggar. Det har jag nog skrivit några gånger nu, men tillbaka till dagen då. Idag är det iallafall fredag. Hade egentligen planer inför dagen, men det blev ändring. Skulle ha följt med Mikiss och fota när hon red Stella, men hon red tydligen igår istället. Så jag har inga planer inför dagen, men det blir väl att ta det lugnt eller nåt. Nu tänkte jag fixa lite grejer som egentligen skulle kommit upp igår, så det kommer strax! :)

 
Söta Amigo | Fotograf: Jag | Kamera: Canon EOS 550D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0