Godishörnet.

Jag vaknade runt kl. 10 idag, jag & min syster satt framför tv:en & kollade på BNTM (Britian's Next Top Model). Det gick flera avsnitt, som vi kollade på men sen bestämde vi oss för att är middag & denna gång blev det Black & White. Just nu spelar jag på WoW & håller på med Dailies med Faygar & senare ska jag dinga (komma upp i nivån) mer på Lorelin :) Idag så ska jag+ pappa & min syster kanske åka till Godishörnet i Tumba för att handla godis då dom har minst 500 sorters, men jag ska försöka övertyga pappa så han går med på det, hehe (a) Och ikväll så blir det movie-night, så jag ska försöka hitta en eller flera bra film/filmer! Om det inte blir ikväll så får de bli en annan dag. Har ingen anning om vad jag ska blogga om, har fått lite bloggtorka tror jag. Och så vill jag veta vad ni gillar & är intresserade av att läsa. Skicka iväg en kommentar, så kollar jag sen om det är något jag gillar & tycker är bra, för då kommer jag blogga om de, om det inte är nån som vill se bilder :)



Faygar (Death Knight, level 85- Alliance).

Lorelin (Druid, level 53- Alliance).



Kommentarer
Postat av: emilie

Jag vill se en bildbomb :D.

2011-07-23 @ 16:24:12
URL: http://domryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0