I'm home.

Nu är man äntligen hemma efter att varit hos min mormor i Norrtälje. Antar att ni saknat mig, har varit borta ett tag nu, är äntligen tillbaka iallafall! Jag har verkligen saknat bloggen & er läsare. Men det är ju tur att jag har haft min snälla vän Emma som har gästbloggat & har haft bloggen i full topp! Den står ju inte tom iallafall.

Åter till min lilla bortresta vecka då. Har haft det sjukt kul, samt att jag har träffat min mormor. Dock har jag inte träffat henne på två år, så det var galet kul att få träffa henne. Vi var där från tisdag till idag (lördag). Vi har gått ut på promenader, fotat, badat. Sen har jag även träffat min morfar, som jag inte träffat på flera år. Blev sjukt förvånad då min mormor gjorde en överraskning till mig och min lillebror, då att vi skulle få träffa våran morfar. Vi pratade lite & så, sen gick vi hem igen. Idag åkte vi hem dock, vilket var tråkigt. Men känns ju ändå skönt att komma hem. Nu sitter man här i köket & min kusin har kommit över. Vi ska kolla på The Grudge ikväll, scary! Tror att jag kommer dö, menmen.. Ska vara lite social med min kusin nu.

Det blev lite fel med min header jag gjorde, så vi får se ifall jag gör en ny. Sen ska jag även lotta ut finalister till min minitävling, & svara på frågorna till frågestunden. Kan även länka till minitävling & frågestunden, ifall ni vill vara med i minitävlingen eller ställa frågor i frågestunden! Det är nämligen sista chansen imorgon, då jag tänkte fixa med minitävlingen & frågestunden. Så passa på nu

Klicka HÄR för att komma till frågestunden!

Klicka HÄR för att komma till minitävlingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0