Mi bélla princesa.

Idag så har jag ingenting speciellt för mig, ska somsagt åka med familjen & handla färdig mat, frukost, dricka & blandad godis inför veckan då mamma åker till Tyskland runt kl. 03.00 på fredag, vilket är jätte tidigt så hon måste vila innan hon åker iväg. Har rätt så tråkigt, har nästan ingenting att göra så jag får väl ta & spela WoW en stund tills jag kommer på något, lol :P Föresten, vill ni se bilder där jag rider hästar så är de bara att komentera det här inlägget ;) Just nu tänker jag på min prinsessa, kan inte vänta tills hon kommer tillbaks! Jag längtar verkligen efter henne, att stå intill henne & bara mysa där en lång stund ♥ Fina bilden på mig & Lydia, bjuder jag läsarna på :) I hope you like it!



Fotograf: Julia Wester ©



Kommentarer
Postat av: emilie

Jag vill se en stooor bildbomb på när du rider andra hästar och sen undrar jag om du ska börja tävla Lydia en massa när hon kommer tillbaka? :D

2011-07-21 @ 19:06:09
URL: http://domryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0