Spela & därefter packa!

Sådär, nu är 1:a & 2:a bildbomben uppe! Kommentera gärna om vad ni tycker om bilderna & ponnysarna :) Alla på bilderna förutom Verona är endast lånade. Jag har bestämt att visa 3:e bildbomben när jag är tillbaks från Varberg, vilket blir den 7:e eller 8:e Augusti. Tyckte de var spännande att träffa dom nya, synd bara att inte Lydia var där så jag kunde träffa henne innan jag åker iväg ikväll..

Nu ska jag spela, därefter så ska jag packa ner lite kläder & så. Det tar nog runt 30 min antar jag, sen vet jag inte vad jag ska göra, haha :P Men det här blir sista inlägget för idag! Får se om jag kan blogga på lördag kväll, annars på söndag! Och räkna med att mina inlägg kommer i stort sett vara bild-lösa tills jag kommer hem & fixar bilderna. Hejdå sålänge, kram! ♥


Nikon D5000 + Tamron AF 70-300mm f/4-5.6 DI Macro.
Fabbe.



Kommentarer
Postat av: Julia K ( T E A M R Y T T A R N A )

Så fin :') ♥

2011-07-29 @ 23:59:51
URL: http://teamryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0