The Unborn

Har varit med min kusin halva dagen ungefär. Vi har varit ute & varit på en liten ''fotorunda''. Fotade lite ankor & blommor/natur mest. Kan ju visa några bilder sen när jag laddar över bilderna till datorn. Vi kollade nyss på en skräckfilm nämligen The Unborn, den var jättebra! Men även lite läskig, hehe. Men jag dog iallafall inte vilket jag är glad över, hah! Min kusin ska sova över här. Just nu sitter vi vid våra datorer. Vi ska väl sitta här ett tag sen blir det sovdags! Börjar redan bli lite trött.. x) Bloggen är under renovering, tänkte göra lite annorlunda ;) Vet inte riktigt när jag blir klar, egentligen skulle jag nog ha haft andra kodningen kvar, men aja.. xd Nu ska jag fortsätta med lite annat. Kanske blir dags att gå & lägga sig iallafall, kanske somnar här vid datorn..


Läääääskig film, men rekommenderas verkligen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0