Vinnare av finn sex fel

Har nu lottat ut vinnaren för vinn sex fel. Alla var väldigt duktiga & många hade alla rätt. Men jag lottade ut för att det skulle bli rättvist & vinnaren är Iris! :) Klicka HÄR för att komma till hennes blogg! Grattis till dig.


Kika in på hennes blogg! :D

Nu ska jag väl säga felen också för er som inte hittade alla fel!


Orginalet


Redigerad

1. Jag har tagit bort bokstaven M som satt på väggen.
2. Jag har tagit bort mitt ''rosa'' linne som sticker ut vid benet.
3. Jag har tagit bort en flärp som satt vid Conquest öga på vänster sida.
4. Jag har tagit bort ett snöre som satt vid min väst på höger sida.
5. Jag har tagit bort Conquests röda ''namnskylt'' som satt på tränset.
6. Jag har redigerat mulen satt den är vit istället för rosa.

Roligt att det var så många som försökte hitta felen, fick många kommentarer där! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0