11:51

Hej på er! Idag vaknade jag halv tio. Har inte gjort så mycket sen jag vaknade. Har käkat lite frukost, sen laddat över bilderna från igår till datorn. Juste.. Bloggade inte igår pga att jag var i stallet nästan hela dagen. Jag var så trött när jag kom hem så jag orkade inte sätta mig vid datorn. Iallafall så fotade jag Fanny, Ellen och Tess. Kollade sen på två hoppgrupper, fotade lite (: Åkte hem runt kvart i nio och snälla, underbaraste Fanny skjutsade hem mig, eller hennes föräldrar då :) Men hon räddade min dag, skulle fått ta tåget hem isåfall x)

Idag ska jag kanske följa med Tess till hennes medryttarhäst. Hon har inte sagt om hon ska dit eller inte, hennes föräldrar har tydligen inte kommit hem. Men om hon drar dit så hänkar jag nog och fotar. På kvällen blir det ridning, ska förmodligen rida Nobile igen. Och jag ska försöka övertala hela gruppen att rida barbacka, haha.. (: Länge sen jag gjorde det, så nu jävlar måste vi göra det. Hoppas bara att alla går med på det, haha..


Kommer förmodligen rida den här söta saken idag :]


Kommentarer
Postat av: Emilie

photo by me :)

2011-06-15 @ 14:25:49
URL: http://typem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0