Bada

Nu ska jag hoppa in i ett varmt bad. Sen ska jag ta fram ridgrejer tills imorgon. RIDLÄGER IMORGON, TAGGAD! Ska bli så jäkla nice. Hoppas bara att jag får Conquest. Jag har önskat honom satt.. hoppas Ida är snäll och låter mig få honom. Jag kommer bli världens lyckaste om jag får rida honom under hela ridlägret. Annars vill jag prova Fritz, om jag inte får Conquest. Jag håller tummarna att jag får Conquest iallafall, sen får jag se imorgon hur det blir. Ska upp vid runt 6 och fixa mig och sånt, sen blir det att åka vid kvart i 8 till Blåkulla. 2 pass varje dag i 4 dagar alltså till torsdag. Gaaaaaalet kul ska det bli! :D :D Imorgon ska det typ regna, inte så kul.. Men det är tur att det finns ridhus iallafall! Åååååh, gud vad jag längtar..! Kommer nog några snälla fotografer imorgon också, vilket är ännu ännu bättre, man vill ju ha lite minnen också! ^^


I love you ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0