Besöksrekord igår!

Som rubriken lyder så var det faktiskt besöksrekord igår! Hade 58 besökare, inte dåligt för att vara mig! :D Fortsätt så söta läsare! ♥

Vaknade en timma tidigare än planerat enligt mitt alarm. Så här sitter jag då.. Tittar lite på tv samtidigt. Idag blir det Grönan, det kommer bli så jäkla nice! :D :D Får se ifall jag vågar åka frittfall.. Vågar åka Extreme så vad är det då för läskigare med Katapulten? x) Haha, kanske är en fegis eller kanske inte.. Ska ta bussen och möta Frida och Nathalie vid halv 11. Har inte så mycket mer att säga än att jag kommer typ ha skitkul! x)


♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Julia

Min & Jossans blogg har nästan 100 varje dag :)

2011-06-09 @ 12:44:44
URL: http://livetsomponnytjejer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0