Dåligt väder..

Söndag idag då. Vaknade halv 9, och gick upp halv 10. Har städat lite i mitt rum, sitter nu och äter pizza. Idag hade jag tänkt åka till Lyckås och köpa nya ridhanskar, men det är tydligen stängt :( Dessutom är det skitdåligt väder ute, fast jag skulle nog inte gått ut i vilket fall som helst. Ska nog bara sitta hemma & slappa. Kanske spela Wii, eller kolla på film eller nåt.

Imorgon blir det ridläger, ska bli galet kul! :D Enligt mig så får jag rida för den bästa ridläraren på Blåkulla. Sista gången jag rider för henne blir då ridlägret eftersom att hon slutar sen :( Ska bli skittråkigt, men ska ta vara på den tiden jag träffar henne på ridlägret. Hoppas då på Conquest, annars skulle jag vilja rida Fritz :) Två pass varje dag, inte dåligt det. Men det kanske inte blir så bra väder nästa vecka, men jag får hoppas på det bästa..

Kommer välja finalisterna nu till Veckans ekipage, så ni får rösta sen i nästa inlägg! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0