Joggat, fotat, ridit

Idag samlades vi 09:45 i skolan, vi skulle jogga 4 km. Tog ungefär 25 minuter för mig och Natta. Haha, jobbigt var det! Man fick sen ta en korv, så jag tog en för jag var ganska hungrig. Hänkade sen med Frida till Hellen (hennes medryttarhäst) igen. Fotade henne när hon red ut, hon red till en äng där hon hoppade över en liten stock. Fick grymma bilder! Om ni vill sen så kan jag bjuda på några? :D

Fick sen skjuts hem och bytte sen om & drog direkt till Blåkulla. Jag fick Dionne, vi hoppade. Det gick superbra! Hon kändes jättefin redan när vi ''red fram''. Vi hoppade ca 60 skulle jag tro, jag kan inte beskriva känslan. Det kändes så jäkla bra. Dionne var verkligen skitfin. Det var första gången jag hoppade henne, så jag är jättenöjd! :) Åkte sen hem, var så jäkla trött så jag dissade Conquest idag.. Han var ändå på ridlektion så jag skulle inte kunnat fixa honom. Han har ändå fin spilta, så mycket som jag kämpat med den! (:

När jag kom hem käkade jag middag, sen kollade vi på bilderna. Fick bra bilder, sen filmade pappa också en gång, vill ni se den så får ni kommentera! :D Sitter nu här och har ganska tråkigt, skickar över bilder till Frida från idag.


Jag och Hilda på hopptävlingen på Skutans Gård den 30:e april [:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0