Nice day today

Idag bestämde jag mig för att åka och träffa Elin och Emma :D Tog tåget dit, sen mötte jag dom vid tågstationen. Vi gick hem till Emma, bytte om till bikini, sen drog vi till en sjö, vi tänkte bada där, men vi sket i det. Det var så jäkla kallt vatten. Vi drog sen hem till Elin och gjorde pannkakor som blev helt missbildade! xd Aja, det gick att äta iallafall! Sedan gick vi till Emma och badade i hennes pool & hoppade studsmatta. Det var skitnice! :D Varmt i vattnet var det också. Kanon bra dag idag alltså :D Hade skitkul. Fick sen skjuts hem & nu sitter jag här. Asvarmt var det ute, blev lite solbränd också [: Har nu tråkigt, ska strax äta middag. Fotade lite från idag också, kan visa en liten bild från idag :)


Hahaha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0