Sommarlov, yeeeah!

Nu har man sommarlov, så jäkla skönt! :D Vi samlades i aulan och typ sjöng sommarsånger. Sen åt vi glass och kramade mentorerna, sen fick vi dra. Sitter nu här och har sjukt tråkigt.. Senare ska jag iväg till stallet och fota Fanny, Ellen och Tess när dom hoppar. Innan det ska jag försöka hitta någon som vill träffas x) Tråkigt att bara sitta här hela tiden, måste komma ut i den sköna värmen. Kanske shoppa någonstans, eller typ fota..

Mina planer i sommar är iallafall:

- Gröna Lund med Maja
- Kolmården
- Kanske Gotland med Maja
- Åka till Hööks & Lyckås och shoppa loss
- Bada
- Åka till Norrtälje och träffa mormor
- Ridläger
- Åka båt och fiska

Typ detta ska jag göra, och såklart träffa massa vänner (:

Kanske inte blir så bra uppdatering under sommaren, eller det beror på. Förra året satt jag alltid hemma och ruttnade här framför datorn, det här året SKA jag hitta på saker! :) Men jag ska iallafall försöka få bloggen uppdaterad! :)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Du ska vara med mig också, eller har du glömt det? :o



Haha, ne ♥ skoja bara :3.



2011-06-14 @ 14:40:31
URL: http://typem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0