Blåbärsdressyr LC:2 med bästa Conquest

Åkte till stallet så att jag var där klockan tio, då vi skulle samlas i ridhuset. Jag gick sen & fixade Conquest. Borstade, ryktade, kratsade hovarna, borstade ansikte och pannlugg. Therese fixade hans svans. Sen sadlade jag & sen tränsade. Framridningen gick sådär. Jag hade problem med stigbyglarna som vanligt, haha. Det gick iallafall bra med dom sen. Sen skulle jag ut till andra ridhuset. Jag skrittade bara lite innan sen fick jag komma in och jag red banan. Jag tyckte att det gick sådär. Kollade också på videon pappa filmade på mig, såg väl rätt bra ut. Fick sen mitt protokoll och det var bättre än jag trodde. Jag fick medalj också. På protokollet fick jag 192 poäng och 68 och något till i procent. Jag fick också fyra åttor. Jag är jättenöjd! Conquest var bäst! ♥♥


Vi klarade det, bästa ponie ♥

Kommentarer
Postat av: Kira & Jennifer

Hej, fin blogg^^

Nu har vi startat upp vår blogg igen.

ny design på g men behöver dig hjälp kolla gärna in på bloggen (A)



kram Kira och Jennifer

ps. förlåt om du inte vill ha sånt här :$ .d

2011-03-13 @ 17:36:08
URL: http://ryttarna.webblogg.se/
Postat av: Emilie :)

Haha, var det inte någon som tyckte att det gick "asdåligt"? xD

2011-03-13 @ 18:44:34
URL: http://dressyrmuppets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0