Cilvia

Idag hade vi teori på Tungelsta Ridklubb, vi typ pratade om vad man skulle kunna till märke 2. Vi slutade runt två & då tog jag bussen hem. Käkade mellis & sen satte jag mig vid datorn. Hann inte blogga för att pappa & jag åkte tidigare till stallet. Vi åkte runt fem någongång.

Så när jag kom dit tvättade jag hela Conquests spilta. Sen fixade jag Cilvia och gick ut till ridhuset. Vi hoppade bana med kombination inför tävling. Det gick skitbra! Först hoppade vi fram på rättuppstående hinder som låg på runt 40-50 cm. Sen hoppade vi kombination på typ 40 cm, det var ett rättuppstående & en oxer. Vi hoppade sen bana & eftersom att jag anmälde mig idag innan ridning på klubbhoppningen som kommer den 10 april så anmälade jag mig på 70 cm på Conquest, så då fick man hoppa höjden som man skulle tävla & det gick super! Fast hon vägrade typ två gånger, men det var mitt fel. Cilvia var jätteduktig & jag är verkligen nöjd över dagens hopplektion.

Jag skötte sen Conquest som var en surpuppa, sen åkte vi hem. När jag kom hem tog jag ett snabbt bad & nu sitter jag här. Har precis skickat en so-grej till min so-lärare, men nu måste jag fortsätta att plugga till engelskaprovet som är imorgon.. Godnatt!


Jag och Cilvia för ungefär två veckor sen :]


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det gick super ju :D

2011-04-03 @ 19:28:48
URL: http://satsanderyttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0