Första skoldagen

Detta blir ett snabbt inlägg, för jag är otroligt trött..
Vi hade bara 3 lektioner, dagen började så att jag kom försent, vilket var mina skors fel, haha! Dom dampade iallafall. Sen var det lunch och sen stallet. Jag red Finja. Gick väl sådär. Hon var väldigt pigg. Vi red på volter och sen red vi typ en början på ett dressyrprogram. Hade velat göra något svårare, så det var inte så jättekul men det var iallafall något. Hoppas att vi får göra något svårt någongång, fast det tror jag inte.. Men ändå.. :]
Jag kom hem ungefär halv fyra, tror jag. Sen följde jag med mamma och hämtade Eric på dagis, sen köpte jag godis för jag var så jäkla godissugen. Nu sitter jag här & har precis kommit ur ett varmt bad. Nu ska jag kolla på tv.. Haha, jag är typ helt slut.. xd


Jag och Neff för kanske ett år sen ungefär :] ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0