Hej vår, hejdå vinter

Sitter här och lyssnar på musik på spotify. Har kommit hem för ett tag sen, mötte mamma och hämtade lillebrorsan på dagis. Skolan rullade väl på som vanligt.

Idag red jag även Lea, inte min typ av häst. Gick väl sådär. Hon var pigg & lyssnar typ inte på mina halvhalter. Inte min typ av häst är typ det ända man kan säga. Vi red mycket på volterna i galopp, sen gjorde vi nog inte så mycket mer vad jag minns. Fixade sen henne och smörjde hennes träns. Sen bytte vi om och sen gick jag själv till bussen, dom andra dissade mig, bajs på dom säger vi. Så ah, jag gick iallafall hem sen.

Nu verkar det som att det är hejdå på vintern och hej på våren, äntligen säger jag bara! Nu ser man marken/gräset & det, även solen visar sig framme! Just nu har jag tråkigt, så jag borde nog börja med headern.. Det ser fult ut, utan header så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0