Hemma

Har varit hemma ett tag nu, eller några timmar faktist. Kom väl hem runt halv åtta. Redovisningen gick helt okej, förutom att jag hade skrivit lite fel. På vissa ställen hade jag skrivit Tullgrans slott istället för Tullgarns slott, hah, lite pinsamt eftersom att det syndes på tavlan också på min power point. Aja, skitsamma..

När jag kom hem käkade jag middag & nu sitter jag här. Imorgon är jag ledig från skolan. Då lär det bli mycket updatering och så ska jag även fixa bloggen. Nu är jag sjukt trött så jag ska lägga mig nu. Bloggar mer imorgon, jag lovar!


En bild jag redigerade för ganska länge sen, det är iallafall jag och Neff dagen när han åkte till Skåne.. ♥

Kommentarer
Postat av: Olivia älskar Eric Saade

du skulle lägga in bilderna från i tisdags och i onsdags :D

2011-03-17 @ 22:39:25
URL: http://mittnamarolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0